Eyvah bahar geliyor!

2015-03-05 03:04:00

Dün plan yaptık Kartal ile 23 Nisan için... Onun memlekete yani annesinin yanına gideceğiz. Böyle boş, acayip hayallere filan kapılmak istemiyorum. Aramızda bir şey yok zaten. O hiç istemedi olmasını, isteseydi bu zamana kadar olurdu zaten. Ama yine de tipik bir kadın hisleri içerisindeyim dünden beri. Ailesinin yanında kalacak olmamız bana "acaba mı?" dedirtiyor ister istemez. Kendimi frenlemeye, heyecanlanmamaya, gereksiz yere ümide kapılmamaya çalışıyorum sürekli. Oldum olası hayal kurarsam gerçekleşmez diye düşünen biri oldum. Ya gerçekleşmezse diye de hayal kurmamaya çalışıyorum. Bir ara bahar sarhoşluğundan çıkıp, olacağı varsa olur, yoksa olmaz zaten, ne kasıyosun Silvia diyorum kendime. Bir yandan eyvah diyorum bahar geliyor ve ben her bahar aşık olurum. Bugünüm de böyle geçiyor işte... Seviyor, sevmiyor,seviyor, sevm...

33
0
0
Yorum Yaz